08 September 2011

My Family WitH Raye 2011

assalamualaikum..

sebelum hari pertama raye,aku sibok sgt GILE!!..GILE!!..GILE!!

- puasa hari ke28, aku kemaskan umahku,tamu ruang,bilikku,bilik mak abah,bilik lain..

-puasa hari ke28, aku wat ketupat sendiri..(aku pandai ketupat hehe..mse usia 16 thn,abah ajarkan aku utk wat ketupat)

- puasa hari ke29,aku tolong masakan mak utk esok makanan raye SEDAPnyer!!!

-esok akhirnye bulan ramadhan da abis..aku rindu ramadhan..=( jgn risau yer..bulan ramadhan akan kembali lg..=)

- yahooooo!!! aku gembira hari pertama raye da kembali..

-yahooo..aku dpt duet raye. ak salah? ak da besarkan kn..kn..kn?hehe

-kegemaran makanan yg aku..resepi lembu rendang,ayam kari,ketupat,lemang,kuah kacang..

-saudara-mara datang beraya di umahku..

-Jom lah tengok gambar2 di bawah..=)

My Family call EZYAN hehe..
cium pipi mak yg tersayang
cium tangan abah yg tersayang
kakku AIDA.. anak kakku AIDIL(songkak) & AQIF(tanpa songkak).. hensem comelnyer anak saudaraku..hehe

hensemnye..Abgku ZUL & anak saudaraku AIDIL
 
geramnye!! aqif cute..
Abg ipar,ESHAM & kakku,AIDA.. anak saudaraku AIDIL(songkak) & AQIF(tanpa songkak)..
saudara-mara beraye di umahku..
dari kiri sepupu(hijau muda),abg ipar(hijau),bapaku(merah),bapa saudara(ungu)..
budak kecik sedang lukisan  'touch screen drawing toy'..=,=''
AQIF sedang lukisan..aqif klau da pandai lukis mcm aku hehe..





















Sekian TQ..assalamualaikum..^^

No comments:

Post a Comment